Рекламната кампания на новата бутилка "Загорка" започва с "усещане за живот"
"Съдържанието откри съвършената форма" е слогънът, върху който се гради продуктовата кампания на "Загорка", рекламираща новата й бутилка. Със стилната си модерна визия бутилката създава усещания за живот, страст, стил и превъзходство. Новата реклама на "Загорка" показва тези усещания, преплетени в четири ситуации. Усещането за превъзходството е кулминацията в сюжетната линия на тв спота и е комплимент за любителите на най-добрата българска бира. Музикални интерпретации на хаус ремикса "The World is Mine" от френския топ DJ Дейвид Гета изпълват с усещания отделните кадри, като започват от техно/денс - усещане за живот, кулминирайки последната сцена в усещането за превъзходство. В клипа на "Загорка" участва джазменът Живко Петров с неговата музикална формация JP3. Джаз музиката, която създава усещането за стил, в тв рекламата е композирана специално за целта от Живко Петров и JP3. Сцената с фламенко танцьорите четирикратният шампион на България по салса - Кики (от школата на известния латино танцьор Памбос) и европейската шампионка по салса Моника Стоянова пресъздават усещането за страст. Сцените от клипа са заснети на четири различни места в София - на едно от местата в столицата с най-автентична и специфична атмосфера - Централна баня, бар "Toba&Co", пиано бар "Класик" и в лоби бара и на терасата на х-л "Festa Barcello". Рекламната кампания на новата бутилка на "Загорка" е разработена от рекламна агенция Publicis. Клипът е заснет от продуцентска къща SIA с режисьор Димитър Митовски. Рекламният клип ще се завърти в телевизионния ефир от 30 март, а седмица по-рано стартира и част от външната реклама. |
Няма коментари:
Публикуване на коментар