вторник, 25 март 2008 г.

Не се използват достатъчно предимствата на интернет

Не се използват достатъчно предимствата на интернет
в. Класа

Проучването показва, че фирмите не успяват да извлекат полза от интернет като ефективно и евтино средство за обслужване на клиенти. Европейските потребители считат интернет за най-популярното за момента средство за комуникация с фирмите. За 47% от анкетираните интернет е предпочитаният избор, като 71 % го класират между първите две предпочитани средства. Електронната поща е вторият по популярност канал, предпочитан от общо 60%. За сравнение - 48% от анкетираните не харесват центровете за обаждания, а 49% не искат да посещават местния клон на фирмата. Въпреки ясната нагласа сред потребителите за използване на интернет за разрешаване на проблеми повече от половината от отговорниците за връзките с клиенти във фирмите казват, че не планират въвеждане на портал за самообслужване на клиенти. стр. 22

Няма коментари: