Не се използват достатъчно предимствата на интернет
в. Класа
Проучването показва, че фирмите не успяват да извлекат полза от интернет като ефективно и евтино средство за обслужване на клиенти. Европейските потребители считат интернет за най-популярното за момента средство за комуникация с фирмите. За 47% от анкетираните интернет е предпочитаният избор, като 71 % го класират между първите две предпочитани средства. Електронната поща е вторият по популярност канал, предпочитан от общо 60%. За сравнение - 48% от анкетираните не харесват центровете за обаждания, а 49% не искат да посещават местния клон на фирмата. Въпреки ясната нагласа сред потребителите за използване на интернет за разрешаване на проблеми повече от половината от отговорниците за връзките с клиенти във фирмите казват, че не планират въвеждане на портал за самообслужване на клиенти. стр. 22
вторник, 25 март 2008 г.
Не се използват достатъчно предимствата на интернет
Етикети: в. Класа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар