Алонсо - главен герой в новата рекламна стратегия на ING
сп. ClubF1
Фернандо Алонсо спокойно може да се отдаде на актьорска кариера, след като реши, че екстремностите на Формула 1 му идват в повече. Испанецът показа игралните си заложби, записвайки специален рекламен клип за ING Group. Компанията е главен спонсор на екипа, в който Алонсо се върна - Рено, както и негов личен финансов поддръжник. Причината за появата на клипа е разработената абсолютно нова глобална рекламна кампания на ING, която стартира през 2008 г. Тя включва 30 страни от цял свят, сред които и България. Първото излъчване на телевизионния спот с продължителност от 30 или 45 секунди съвпадна с откриването на новия сезон във формула 1 на пистата Албърт парк в Австралия. Оттук нататък той ще бъде показван в рамките на всеки състезателен уикенд от календара на F1 и у нас. Очаква се телевизионната кампания да бъде съпроводена с печатна и интернет реклама. Всъщност това е втората поред година, в която ING финансира формула 1. Цялостната програма на корпорацията по отношение на световния шампионат обаче не приключва с отпускането на средства само за екипа на Рено. ING е генерален спонсор още на състезанията в Унгария, Белгия и Австралия, както и персонален спонсор на двамата пилоти - Фернандо Алонсо и Нелсън Пикет - младши. Освен това финансовата институция участва в брендирането на общо 13 от 18-те писти в шампионата. Целта на ING е чрез Формула 1 да предаде по-лесно и по-разбираемо основното си послание, а именно, че с предоставянето на професионални услуги улеснява клиентите си в управлението на техните финанси и им дава възможност да се фокусират върху други значими неща в живота. Точно тук идва на помощ Фернандо Алонсо, които пресъздава посланието в телевизионната реклама. Визуално тя допълнително е подсилена с техники, използвани във филмовите продукции. Кампанията е дело на лондонската рекламна агенция Iris. Изабел Конър, директор на спонсорската програма на ING Group за Формула 1, обясни: - Ние си даваме сметка за цялата сложност, която хората срещат в управлението на своите финанси, и вярваме, че спестяването, инвестирането и подготовката за тяхното бъдеще трябва просто да бъдат по-лесни. Новата ни кампания илюстрира това много ефективно. За да бъдем максимално точни, трябва да споменем, че ING е глобална финансова институция, предлагаща банкови, застрахователни и пенсионно-осигурителни услуги на повече от 75 млн. клиенти в над 50 страни по света. стр. 30- 31
понеделник, 7 април 2008 г.
Алонсо - главен герой в новата рекламна стратегия на ING
Етикети: сп. ClubF1
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
1 коментар:
Ха-ха-ха... Търкулнало се гърнето, намерило си похлупака...
Абе, това подлистниче още ли се нарича списание?!
Публикуване на коментар