сряда, 20 февруари 2008 г.

8 компании въвеждат единна валута за измерване на българския интернет пазар

8 компании въвеждат единна валута за измерване на българския интернет пазар
Netinfo.bg

"Нет Инфо.БГ", "Инвестор.БГ", "Икономедиа", "Мейл.БГ", "Уеб Медия Груп", "Синера", "Дарик Нюз" и "Санома Блясък България" сключиха договор с глобалния лидер в изследване на интернет продукти и услуги "Нилсен онлайн" 20.02.2008 "Нет Инфо.БГ", "Инвестор.БГ", "Икономедиа", "Мейл.БГ", "Уеб Медия Груп", "Синера", "Дарик Нюз" и "Санома Блясък България" сключиха договор за измерване аудиторията на своите уебсайтове с "Нилсен онлайн" - глобален лидер в изследване на пазара на интернет продукти и услуги. Въвеждането на единна валута ще осигури дългоочакваната и изключително необходима прозрачност на българския интернет пазар. Услугата ще бъде от полза както на компаниите, които развиват и поддържат интернет продукти и услуги, така и на рекламодателите, медиа планьорите, анализаторите и потенциалните инвеститори, единодушни са осемте медийни групи. Това е първото събитие от този мащаб на пазара, тъй като измерването ще включва информация за всички онлайн продукти, собственост на осемте компании - близо 70 на брой. Изследването ще предоставя актуална и детайлна информация за отделните сайтове и компаниите като цяло. Трафикът на сайтовете ще се измерва по показатели като посетители, импресии, честота на посещения на страниците, време, прекарано на страниците и др. Изследването ще позволява дълбочинна сегментация по всички стандартни демографски характеристики, като така предоставя задълбочен поглед върху трафика на сайтовете. Осемте компании и "Нилсен онлайн" планират да привлекат и други медийни компании към възможността за измерване на аудиторията на техните сайтове, за да подпомогнат по-цялостно и пълноценно измерване на интернет пазара у нас. Контакти със сайтовете, които биха измервали аудиторията си чрез методите на "Нилсен онлайн" ще осъществява "Ноема" - агенцията за маркетингови проучвания, представител на "Nielsen o­nline" за България. "Нилсен онлайн" (Nielsen o­nline) е глобален лидер в измерването на интернет аудиторията и предоставя независима и достоверна информация за онлайн пазара, като помага на своите клиенти във взимането на интелигенти бизнес решения. Осъществява важна част от дейността на компанията "Нилсен" (Nielsen) - световен лидер в предоставянето на маркетингови изследвания, измерване на аудитория, изследване на продукти и услуги, насочени към разнообразни бизнес клиенти. Компанията развива дейност в над 100 държави по целия свят, като дава професионален и задълбочен анализ на своите клиенти. 20.02.2008

Няма коментари: