сряда, 20 февруари 2008 г.

Каква е схемата с рекламата?

Каква е схемата с рекламата?
в. 24 часа – имоти

Обикновено рекламна агенция сключва договор за освежаване или реновиране на сградата с етажната собственост в замяна на предоставено пространство за реклама. Така в зависимост от сградата и дейностите, които се извършват по нея. се покриват частично или цялостно разходите по ремонта. Факт е, че рекламните компании навлязоха в бизнеса с обновяването на жилищни сгради доста сериозно. Повечето от представителите им твърдят, че печелят не само те, но и собствениците. Подобни схеми се прилагат основно в централните градски части или на площи, които имат стратегическо положение от визуална гледна точка. Много често сградите се обитават от възрастни хора, които нямат достатъчно средства за ремонт, но не са склонни да подменят апартаментите си с жилища в по-крайни квартали. Как се сключва сделката? Обикновено рекламният агент отива при домоуправителя и предлага на етажната собственост алтернатива - ремонтираме сградата, а вие ни давате пространство да рекламираме. По тази схема вече са обновени множество кооперации и блокове в столицата и страната. Срокът на договорите варира между 5 и 10 години - достатъчно време, за да се изплати инвестицията В ремонта. Едни от най-ефектните съоръжения са рекламните мрежи. Специалисти определят този вид носител като „гигантография" в рекламата заради мащабността му. Той се изгражда предимно върху сгради, които се нуждаят от ремонт на фасадата. Най-често рекламната агенция извършва ремонтните работи със собствени средства. Срещу това получава от собствениците правото да извършва рекламна дейност върху декоративна предпазна мрежа, монтирана върху строително-ремонтно скеле за целия период, през който се работи. В някои случаи след приключване на ремонта собствениците на сградата предпочитат да запазят изградената конструкция и в замяна да получават от рекламната агенция наем. стр. 12

Няма коментари: