понеделник, 28 юли 2008 г.

45,7 млн. евро отделя ЕС за реклама на земеделски продукти

Класа - 18 стр.
45,7 млн. евро отделя ЕС за реклама на земеделски продукти



Европейската комисия одобри старта на 31 информационни програми за популяризиране на селскостопански продукти в 16 страни - членки на ЕС (Белгия, Дания, Германия, Естония, франция, Гърция, Италия, Люксембург, Холандия, Австрия, Полша, Португалия, Словения, Словакия, Швеция и Великобритания).
Общият бюджет на програмите е 92,4 млн. евро, като половината ще бъде осигурен от ЕС. Програмите ще се изпълняват между I и 3 години. Те ще популяризират
органични и висококачествени селскостопански продукти (PDO, PGI, TSG), млечни изделия, месо, вино, плодове и зеленчуци, олио и дори цветя. "Продуктите на европейското селско стопанство са уникални с разнообразието и качеството си. Затова техните предимства трябва да се популяризират сред европейските граждани, а това ще доведе и до подобрението на селскостопанския маркетинг", каза вчера европейският комисар на селското стопанство Мариян Фишер Боел

петък, 25 юли 2008 06:29:34

Няма коментари: