четвъртък, 2 октомври 2008 г.

ТИР-ове рекламират България по света

Монитор - 18 стр.
ТИР-ове рекламират България по света

Светлана ЛАМБЕВА

Кутии за мляко, сокове и опаковки за хляб също ще влязат в агитационната кампания
Държавната агенция по туризъм (ДАТ) започна преговори с превозвачи за реклама на българския туризъм върху тировете от международния транспорт. Според шефката на агенцията Анелия Крушкова така успешно можем да привлечем вниманието например върху златните ни съкровища, съобщи "Янтра днес". До края на годината ДАТ започва рекламна кампания на България върху кутиите за мляко, натурален сок и хартиените опаковки за хляб. С това 4 милиона потребители от Централна Европа ще бъдат подканени да посетят България, докато пазаруват. Облепването на един камион ще излезе около 1000 лева, а рекламата върху храни ще струва около 30 000 евро, са изчислили от ведомството. 5 млн. лева е годишният бюджет на ДАТ за реклама. Като обидна, срамна и недостатъчна определи сумата хотелиерът Стефан Шарлопов от съюза по балнеология и спа туризъм. Той посочи, че България няма единен национален туристически продукт. От ДАТ го подкрепиха. Като резерв за развитие на туризма Шарлопов посочи лечебните минерални води и ловния туризъм. Според него румънските, украинските, руските и скандинавските туристи са резерв пред родната туристическа индустрия. Индийските туристи и европейските пенсионери могат да влеят средства в туризма ни, каза още Крушкова." 100 млн. пенсионери живеят в Европа - демонстрира познания тя.- 40 на сто от тях никога не са пътували и това са потенциални туристи за нас. Годишно 7 млн. индийци пътуват в чужбина. До 2020 г. се очаква те да нараснат до 30 млн. Проблемът при тях е, че 44% са вегетарианци."
Ръст от 17,03% на туристите за този летен сезон отчетоха още от ДАТ. Прогнозите до края на годината са за растеж до 20%. 1,654 милиарда евро са тазгодишните приходи в туризма, което е с 12,3 на сто повече от миналата година.

четвъртък, 2 октомври 2008 04:37:42

Няма коментари: