24 Часа - 27 стр. 
Димитър Митовски, продуцент и режисьор, съсобственик на „СИА Адвъртаизинг": Жената-обект на мъжките желания! Какво по-естествено?  
 
  
  
Лошо ли е жената да бъде сексуален обект на мъжките желания? 
Няма нищо по-природосъобразно от това жената да бъде желана от мъжа. Вярно е, че в България сексуалното начало в някои реклами е засилено, но не вярвам да сме достигнали опасна граница. 
А това, че показваме красиви жени, е в основата на рекламната стратегия. Трябва да се използват модели, към които хората да се стремят. Ако някой това го притеснява, ще трябва да санкционира и Холивуд. В крайна сметка всички искаме да изглеждаме по-добре. И аз, като пия бира цяло лято, ми се образува шкембенце, макар че искам да изглеждам .като Джеймс Бонд. 
Бих успокоил г-жа Свенсон, че световната тенденция в рекламата е такава, че все повече се обръща към нормалните хора. Това, от което се притеснява тя -всичко да изглежда перфектно на екрана, беше модно преди 10 години. 
Рекламистите са чувствителни към всяка нова тенденция и промяна. Ако има опасност зрителите да бъдат отблъснати отдадена реклама, те първи ще променят стила и посоката на работа. 
А и г-жа Свенсон трябва да отчете факта, че ние не живеем в Швеция. Нашата култура е различна и сме в друг етап на развитие. 
 
вторник, 9 септември 2008 02:49:51
вторник, 9 септември 2008 г.
Димитър Митовски, продуцент и режисьор, съсобственик на „СИА Адвъртаизинг": Жената-обект на мъжките желания! Какво по-естествено?
Етикети: в. 24 часа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Няма коментари:
Публикуване на коментар