понеделник, 8 септември 2008 г.

Идеи от ИДЕА

сп. Мениджър - 108 стр.
Идеи от ИДЕА

Калина НИКОЛОВА

Това е поредица за невидените досега рекламни кампании. По една или друга причина те не са напускали творческите лаборатории и за пръв път чрез „Мениджър" стигат до публика. Рубриката е по идея на Катя Атанасова
Идея „Небостъргач" Клиент: конфиденциален Задание: Инвеститорите на първия български небостъргач искат разработване на визия за него. Решение: Екипът решава, че USP-то (Unique Selling Proposition - уникално предложение за продажба - бел. ред.) на проекта е неговата височина. Разработва се визия, в която млада дама стои на балкона на 37. етаж на небостъргача. Под нивото на балкона се виждат облаци, през които почти недоловимо на места прозира градът. Клиентът избира друга посока, притеснявайки се, че преекспонирането на височината на сградата ще предизвика недоверие у потребителя. Екипът: Творчески директор: Алекс Ковачев Идея и визия: Велина Парапанова Типография: Светислав Симов ИДЕА е сравнително неголяма творческа агенция. В момента в нея работят 30 "сродни души". През последните няколко години екипът създава предимно рекламни проекти за луксозни стоки и луксозни имоти. Клиенти на ИДЕА са Frank Muller, Pierre Kurtz, CVSTOS, Martin Braun, ЯхтингБГ, представители на Azimuth Bennetti group - най-големия производител на яхти в световен мащаб, "Белвю" -строителен инвеститор, който в момента работи по най-големия имотен инвестиционен проект в България, КРИТ, казино "Палмс" - верига българо-немски казина, "Витахерб" - производител на билкови продукти, и др. За агенцията е особено важно да търси нови и качествени похвати за комуникация на съответната марка, за която работи, да предлага комуникационни канали, насочени към точния таргет.
Идея „Резон" Разработена за "Резон медия груп"
Задание: Да се представят трите сайта на медийната група. Решение: Визията е разработена към посланието, което клиентът сам е предложил: Сайт № 1 за имоти, респективно автомобили и работа. Клиентът не реализира кампанията. В ИДЕА така и не разбират защо. Екипът: Творчески директор: Алекс Ковачев Идея и визия: Велина Парапанова Визия: Мартин Иванов 3D визия: Светослав Каназирев 3D моделиране: Христо Пашов Идея ,.(офавто" Задание: Клиентът иска да се препозиционира като ексклузивен бутик за луксозни автомобили. Решение: Разработени са серия визии в 3D. Търсенето е в посока чистота и еклектика. Представените "скици" са презентационни и поради технически причини агенцията ползва само AUDI Q7, но творческата концепция предвижда още екзотични и разнообразни автомобили. Клиентът не одобрява проекта, тъй като не му се вижда достатъчно творчески. Екипът: Творчески директор: Алекс Ковачев Идея и визия: Велина Парапанова 3D визия: Христо Пашов
Идея „Резон"
Разработена за "Резон медия груп"
Задание: Да се представят трите сайта на медийната група. Решение: Визията е разработена към посланието, което клиентът сам е предложил: Сайт № 1 за имоти, респективно автомобили и работа.
Клиентът не реализира кампанията. В ИДЕА така и не разбират защо.
Екипът:
Творчески директор: Алекс Ковачев
Идея и визия: Велина Парапанова
Визия: Мартин Иванов
3D визия: Светослав Каназирев
3D моделиране: Христо Пашов
Идея ,.(офавто"
Задание: Клиентът иска да се пре-позиционира като ексклузивен бутик за луксозни автомобили. Решение: Разработени са серия визии в 3D. Търсенето е в посока
чистота и еклектика. Представените "скици" са презентационни и поради технически причини агенцията ползва само AUDI Q7, но творческата концепция предвижда още екзотични и разнообразни автомобили.
Клиентът не одобрява проекта, тъй като не му се вижда достатъчно творчески.
Екипът:
Творчески директор: Алекс Ковачев
Идея и визия: Велина Парапанова
3D визия: Христо Пашов

неделя, 7 септември 2008 05:04:07

Няма коментари: