понеделник, 8 септември 2008 г.

Ogilvy e олимпийският шампион сред рекламистите

Класа - 11 стр.
Ogilvy e олимпийският шампион сред рекламистите

Михаил АНДРЕЕВ

Ogilvy&Mather Sofia е големият шампион на Рекла-миада 2008. Председателят на олимпийския комитет Красимир Гергов връчи статуетката за "Рекламна агенция на годината" на шефката на компанията Катя Попова. Така Ogilvy спря двугодишната победна серия в най-важната рекламистка дисциплина на New Moment New
Ideas.
На церемония преди вечер в черноморския курорт за девети път бяха раздадени призовете на ФАРА (фестивал на Асоциацията на рекламните агенции). Рекламиада 2008 мина под мотото "Важна е победата, не участието" и събра рекордно количество заявки - 565.
Златото в "Радио реклама" грабна New Moment New Ideas c "Из дневника на една 50-левка". Следва ги "Серия от 2" на МсСапп Erickson Sofia, а "Какво ще бъде времето" на Ogilvy получи бронзовото отличие.
"От мястото на събитието" на Graffiti BBDO се окичи с бронза в "Прес-реклама", "Серия от 5: Динозавър, Индианец, Лъв, Кит, Кайман" на МсСапп Erickson Sofia взе среброто, а "Един боклук мръсно не прави" донесе на Ogilvy златото.
Заради "Големите цифри" студио "Ентусиазъм" прибра златото в "Дизайн". "Каса бира" осигури среброто на Noble Graphics Greative Studio, a "Суетшърт-Термо-метър" изкара бронза на Ogilvy.
Шампионът на година-
та победи и в най-оспорваната по броя на заявките -91, дисциплина - "Външна реклама". Кампанията за опазване на природните паркове за WWF - "Един боклук мръсно не прави", донесе второ олимпийско злато след пресрекламата на Ogilvy. Второ отличие заради "Каса бира" взе и Noble Graphics Greative Studio. Две състезателни дисциплини останаха без победители, дори и без но-минации - "Корпоративна идентичност" и "Авторе-клама", въпреки заявките съответно 30 и 28. "Браво на журито, тази година е много скромно", заяви водещият Иван Христов. За поредна година той и Андрей Арнаудов бяха водещи на церемонията.
Oh Yeah пък прибра бронза в "Опаковки и Етикети". В дисциплината нямаше други наградени.
Ogilvy се окичи с бронза и за "Рекламна кампания" за "Аномална България". Среброто отиде при студио "Ентусиазъм" за социалната кампания на Британския съвет "Медии и обществено многообразие". Кампанията на New Moment New Ideas за Биг Бра-дър 4 й извоюва златото. Само един победител бе излъчен на Рекламиадата в състезанието "Телевизионна реклама - стоки". Това е Lowe Swing Communications, която заради "Балканската скара" си "навлече" среброто. Само по две агенции бяха наградени и в останалите две телевизионни дисциплини - за услуги и за социална, политическа или медийна реклама. Отличниците са съответно New Moment New Ideas u студио "Ентусиазъм" с "Първо сме хора".
***
Текст под снимка
На изискана церемония председателят на олимпийския комитет Красимир Гергов Връчи наградите.

понеделник, 8 септември 2008 04:11:21

Няма коментари: