четвъртък, 20 ноември 2008 г.

Показват в София най-оригиналните световни спотове

Класа - 11 стр.
Показват в София най-оригиналните световни спотове



Любо Нейков ще бъде водещ на 6-часовия маратон, който ще npegcmaвu новите тенденции в бизнеса
354 от най-въздействащите и най-оригиналните реклами в света ще бъдат показани у нас на 12 декември. Селекцията е на ексцентричния колекционер на спотове Жан-Мари Бурсико и ще бъде представена на "Нощта на рекламоядите" (Ad Eaters Night). Тя се организира от Mediamixx Group и ще дебютира в България. Събитието представлява фестивал-но шоу и в продължение на шест часа ще бъдат показани отбраните реклами. В специалния фокус за 2008 г. са комуникациите от Мексико.
Стартът на българското издание ще бъде даден в 21 часа в Парти центъра на 4-ти километър. Водещ на шоуто ще бъде Любо Нейков, а за настроението на присъстващите 8 паузите между рекламите ще се грижи Миро заедно с DJ.
КакВо ще Видим
Селекцията на фестивал-ното шоу е различна всяка година. В настоящото му издание са включени 354 спо-та, сред които най-секса-пилните реклами на годината, най-доброто от руската и полската реклама, най-добрата автомобилна реклама от Satcar Festival, изкуството на рекламата на Майкъл Гондри, селекция от футболни реклами. Посетителите ще видят и Париж през комуникационните послания, както и панорама на Хонконг . Сред спотовете е и реклама на Програмата за развитие на ООН (UNDP), режисирана от Вим Вендерс, и панорама на рекламните
филми за UNDP. Ad Eaters Night 2008 подкрепя Целите на десетилетието на ООН. От оригиналните търговски послания ще "изскочат" популярни лица като Джордж Клуни, Дейвид Бек-ъм, Новак Джокович, Рона-лдо, Зинедин Зидан, Карла Бруни, Михаил Горбачов, Софи Марсо, Клайв Оуен и други. Българските организатори нямат право да гледат спотовете от панорамата по-рано от три дни преди събитието и не могат да нанасят промени В нея.
Идеята на събитието
"Нощта на рекламоядите" е насочена към хора, ко-
ито налагат новите тенденции в бизнеса и 6 начина на живот, и към тези, които се интересуват от реклама. фестивалното шоу е създадено през 1981 г. във Франция. След 1984 г. ста-Ва феномен 6 Европа и до днес е познато в 150 града на 52 страни, сред които Русия, Япония, Китай, Ирак и Монголия. Настоящото международно турне, част от което е и София, спира в 150 града и продължава от април 2008 г. до февруари 2009 г.
четвъртък, 20 ноември 2008 03:16:00

Няма коментари: