вторник, 16 декември 2008 г.

Новородена интернет група купи BG-Mamma

Дневник - Компании&Финанси - I стр.
Новородена интернет група купи BG-Mamma



Един от най-популярните български сайтове за бременни и майки - BG-Mamma, беше продаден на новорегистрираната компания за изграждане и администриране на интернет портали „Нет ентъртейнмънт груп“ (Net Entertainment Group). Информацията за това е публикувана на корпоративния блог на фирмата и беше потвърдена от създателката на BG-Mamma Марина Кузманова и един от новите собственици, Иван Николов. Той отказа данни за размера на сделката и точния процент на собствеността.
„Нет ентъртейнмънт“ придобива мажоритарен дял в сайта, но съдържанието му няма да се промени, нито неговата политика, уточни Кузманова. Тя ще продължи да се грижи за поддръжката на портала. „В съдружие с „Нет ентъртейнмънт“ ще реализираме проекти, за които досега не сме имали възможности. BG-Mamma не е бизнес, а идея и тъкмо на това се крепи успехът му. Това е причината досега да съм отказвала на всички предложения от наложили се и печеливши компании да продам продукта си“, подчерта Кузманова. До момента единственият проект на „Нет ентъртейнмънт“ е порталът за кино и трейлъри dtrailer. com. Сделката е само първата стъпка от развитието на мащабно портфолио от портали, обяви Николов. По данни от търговския регистър собственици на „Нет ентъртейнмънт“ са 18-годишният Иван Николов и 31-годишната Ивалина Евлогиева. Фирмата е регистрирана на 15 октомври. Според информацията в блога на „Нет ентъртейнмънт“ BG-Mamma е лидер в специфичната си ниша с над 40 хил. уникални посещения и един милион импресии дневно.

Няма коментари: