четвъртък, 12 юни 2008 г.

Златни медали печели световният сайт на Стела Артоа

Актуално - Свят
Златни медали печели световният сайт на Стела Артоа



Глобалният уеб сайт на бирата "Стела Артоа" (Stella Artois), част от портфолиото на световния бирен гигант "ИнБев", спечели осем световни златни отличия, сред които и за "Най-добър потребителски ориентиран сайт", съобщиха от фирмата на 11 юни.
Сайтът www.stellaartois.com е бил награден по време на последното издание на Нюйоркския фестивал за иновации в рекламата, част от престижната организация International Award Group (IAG). Фестивалът отличава най-добри постижения в рекламата, използваща нетрадиционни инструменти и нови медии.
"За нас е изключително признание организация от такъв калибър да отличи уникалния сайт на "Стела Артоа", с който толкова много се гордеем," признава Нийл Генън, глобален бранд мениджър на "Стела Артоа". По думите му, това е поредното завоевание на марката по пътя на успеха и популярността, на които тя се радва от страна на онлайн общността.
С особен възторг на тазгодишното издание на наградите в Ню Йорк са били посрещнати трите основни елемента на www.stellaartois.com, казват още от фирмата. Специално създаденият за сайта кратък филм на име La Bouteille ("Бутилката") е революционно решение за навигация и определено нещо, което не може да се види в традиционните рекламни блокове.
Le Courage ("Куражът") отправя предизвикателства към посетителите на сайта в онлайн среда да се информират и забавляват с това как е била произвеждана бирата "Стела Артоа" в далечното минало, а Le Passage ("Пътят") е интерактивен исторически разказ за пивоварната в Льовен, Белгия, създаден по спомените на нейния основател.
И трите филма от сайта са получили награди в редица категории, като тези за най-добър протребителски ориентиран сайт, за алкохолни напитки, за най-добра интегрирана рекламна кампания, за корпоративна информация (за "ИнБев"), както и за най-добър дизайн.
Многонационален екип, подбран от представителствата на Lowe Worldwide в Стокхолм, Лондон и Южна Африка, създава и разработва уебсайта през септември 2007 година. От пускането му сайтът се радва на десетократно нарастване на броя на посетителите си в сравнение с предишната си версия, като всяко посещение продължава средно до 6 минути, забележително по-дълго от стандартните за индустрията 5 секунди.
"Стела Артоа" е един от световните брандове на "ИнБев". За 2007 г., марката е продала 10 млн. хектолитра бира по света.
11.06.2008

четвъртък, 12 юни 2008 00:01:00

Няма коментари: