Капитал - 45 стр.
Още креативни guerilla кампании...
Ако 6 България трудно можем да изброим креативни guerilla кампании, то по света партизаните са буквално навсякъде - превземат градското пространство и надничат от всеки ъгъл. Американската компания за кафе Folgers поздравява нюйоркчани с огромна димяща чаша кафе, разположена в средата на улицата. Всъщност всичко е оптична измама, защото Saatchi & Saatchi трансформират обикновена улична шахта, така че да заприлича на чаша кафе. А надписът гласи „Хей, град, който никога не спи! Събуди се! Folgers". Рибен ресторант в Индия пък разпръсква гигантски мидени черупки по плажа в Мумбай, във вътрешността на които вместо истински миди откриваш надпис „Търсите морска храна? Spar Seafood Festival". А в Италия една сутрин ренесансовите статуи ос-ъмват с противогази на лицата. Идеята, разбира се, е да се напомни на хората колко сериозни проблеми причинява замърсяването на въздуха. Случва се обаче партизаните да се подхлъзнат в креативните си идеи - Microsoft например разгневи нюйоркчани, като рекламира своя Мрз плеър Zune c гърмяща музика от автомобили посреднощ.
събота, 14 юни 2008 06:50:27
събота, 14 юни 2008 г.
Още креативни guerilla кампании...
Етикети: в. Капитал
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар