24 Часа - 30 стр.
Българи с шанс за "Оскар" в рекламата на Cannes Liens
Рекорден брой участници във форума на Лазурния бряг, който 55 г. събира законодателите в бранша.
Българи имат шанса да държат в ръцете си оскарите за реклама на най-престижния фестивал в бранша -Cannes lions.
Представител за страната ни тази година е Вестникарска група България.
Родни агенции са подали проекти в категория "Преса" със Save Trees и с двапродукта в категория "Медия" - Turn the plane on и The best days.
Форумът, който от 55 г. събира законодателите в бранша, започва на 15 юни и ще продължи до 21 юни.
Дни преди старта организаторите му отчитат рекорден брой регистрации - над 28хил. от 85 страни. Коетоес 10,2% повече в сравнение с 2007 г.
За пета година Cannes Lions отчита рекорден брой участия на Лазурния бряг -сигурна индикация, че агенциите и клиентите искат да покажат своите творчески постижения на най-високо ниво.
Особено впечатление прави новата категория "Дизайн" . Като първо участие в тазгодишния конкурс изводите за тази категория са оптимистични -1100 регистрации.
Според очакванията голяма активност показаха преуспяващите региони като Среден изток, Китай, Русия и Индия.
Текст под снимка
Шефът на Вестникарска група България Аксел Шиндлер и директор-реклама Мелания Рашева представиха Cannes Lions пред български рекламисти.
петък, 13 юни 2008 05:25:37
петък, 13 юни 2008 г.
Българи с шанс за "Оскар" в рекламата на Cannes Liens
Етикети: в. 24 часа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар