Computerworld - 3 стр.
И'нет рекламата - с най-голям ръст за 2002-06
Рекламният пазар в България достига 0,99 % от БВП на страната през 2006 спрямо 0,82 % през 2002 г, сочат окончателните данни за обема на пазара от 6-то годишно изследване за последната налична година на независимата агенция за пазарни изследвания и анализи CBN-Pannoff, Stoytcheff & Co. Изследването обхваща телевизии, преса, радио, Интернет, външна реклама u ПР, u се базира на приходите на реално опериращи 19 телевизии, 43 издателства на периодичен печат, 18 агенции За външна реклама, 25 агенции за ПР 39 радио компании и 8 Интернет основни портала. Най-голям относителен ръст е постигнат в Интернет рекламата, следвана от външната реклама и тази в телевизиите. Ръст има и при печатните издания, както дори и малък - при радиорекламата. Според Интернеткомпанията Инвестор.БГ, която ежегодно провежда u представя свое проучване на пазара на Интернет реклама в България, за 2006 година този сегмент е отбелязал ръст от 110 процента на годишна база. Увеличението през 2007 спрямо 2006 пък е около 60%.
13.09.2008г.
неделя, 14 септември 2008 01:52:41
понеделник, 15 септември 2008 г.
И'нет рекламата - с най-голям ръст за 2002-06
в понеделник, септември 15, 2008
Етикети: Computerworld
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар