Монитор - 18 стр.
Пак доказаха, че сексът продава
Рекламната видеопродукция, в която се използват еротични елементи, стимулира мъжете да купуват стоки на завишени цени, предупреждава „Дойче веле", цитирано от БГНЕС. Най-често на хипнотизиращото влияние на рекламата с еротични елементи се поддават мъжете тип мачо. Колкото повече тестостерон, толкова по-малко мъжете се замислят за цената на стоката, сочи изследването на университета в град Льовен.
"Обикновено мачовците са много придирчиви клиенти, но щом попаднат под влиянието на реклама с полугола жена, стават като памук в ръцете ви", твърди професорът по икономика Зигфрид Девит. "Броят на ненужните покупки нараства. Ако навсякъде окачите плакати с изображения на жени по бельо или бански, мъжете по-често ще купуват такива тонизиращи и възбуждащи стоки, като цигари и алкохол, а също така сладки и филми", смята той.
Собствениците на будки могат в пъти да увеличат своите приходи, ако поставят на видно място фото с разсъблечени мадами, съветват експертите. И голите мъже на свой ред въздействат на потребителските навици на жените. Но повече реагират на докосвания.
вторник, 16 септември 2008 05:00:05
понеделник, 15 септември 2008 г.
Пак доказаха, че сексът продава
в понеделник, септември 15, 2008
Етикети: в. Монитор
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар