Insurance.bg - Компании
Фирмите все още игнорират социалните медии
Повечето бизнес организации избягват технологията, въпреки ползите от нея
Над половината от фирмите отказват да изпълняват социални медийни инициативи, заради опасения относно продуктивността и сигурността, както и заради апатия от страна на старшия мениджмънт. Това показват данните от ново глобално проучване, направено от ИТ консултантската фирма Avanade и цитирано от TechNews.
По определение, социалната медия включва употребата на електронни или интернет инструменти за целите на споделяне и обсъждане на информация и опит с другите хора.
Изследването, включващо 541 ръководители, установило, че за 2/3 от запитаните интегрирането на технологии за социални медии в организациите им не е на дневен ред. Около половината от анкетираните се страхуват от отрицателно влияние върху продуктивността.
Друга 1/3 от участвалите в проучването смятат, че основната бариера пред въвеждането на новите разработки е сигурността, докато 58% се страхуват да използват неизпробвана технология.
Въпреки тази тенденция обаче, много от анкетираните все пак признавали ползите от въвеждането на социална медиа. 2/3 от фирмите, които са въвели технологиите, отчитат повишено ниво на потребителско удовлетворение, докато 64% установяват, че фирмата им е спечелила по-добра репутация.
Сред другите ключови ползи от въвеждането на технологии за социална медиа са по-добра обратна връзка от страна на потребителите и ограничаване на времето за решаване на въпроси, свързани с поддръжката.
Компаниите с по-млада работна сила и тези с традиционно силни поддръжници на въвеждане на технологиите са по-склонни да бъдат отворени към социални медии за бизнес цели, твърди CRM бизнес мениджърът на Avanade - Брайън О`Кели.
"По-трудно ще е да пробием в здраво установени и отдавна утвърдени бизнеси, но конкуренцията е най-добрият двигател на промяната в начина на мислене", казва той.
Основната част от фирмите все още не усещат, че могат да предприемат нещо в тази посока, заключава проучването.
16.09.2008
сряда, 17 септември 2008 00:01:00
вторник, 16 септември 2008 г.
Фирмите все още игнорират социалните медии
Етикети: insurance.bg
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар