събота, 20 септември 2008 г.

Най-скъпата търговска марка е "Кока-Кола".

Монитор - 36 стр.
Най-скъпата търговска марка е "Кока-Кола".



Какво общо имат компаниите "Нокиа", "Макдоналдс" и "Тойота"? Заедно те са в началото на класацията на най-добрите марки в света, но нито една от тях не е на първо място, пише на електронната си страница германският вестник "Ханделсблат".
Всяка година международната консултанска компания "Интербрандс" публикува изследването си за стойността на марките. Тазгодишната класация изглежда така:
"Гугъл" успя да влезе в Топ 10 с нетна стойност на марката от 25 млрд. долара. През изминалата година компанията все още беше на 20-о място.
"Уолт Дисни Къмпани" е на девето място със стойност от 29 млрд. долара.
"Макдоналдс" запази осмото си място от миналата година. Марката с клоуна струва 31,05 млрд. долара.
Седмо място е за "Интел". Американският производител на полупроводници е със стойност от 31,26 млрд. долара
Със стойност от 34 млрд. долара японският автомобилен производител "Тойота" успя да заеме шесто място.
Пето място принадлежи на "Нокиа". Така производителят на мобилни телефони става най-добрата европейска компания в класацията със стойност 35 млрд. долара.
Четвърто място е за "Дженерал илектрик" с 53 млрд. долара.
"Майкрософт" успя да се качи на стълбицата на победителите със стойност от 59 млрд. долара. Но беше изпреварена от IBM още през 2007 г. IBM си спечели сребърния медал със стойност от 59 млрд. долара
Неоспоримият номер едно остава "Кока-Кола". Стойността на марката й възлиза на 67 млрд. долара.
***
Текст под снимка
Най-скъпата търговска марка е "Кока-Кола".
събота, 20 септември 2008 05:45:32

Няма коментари: