четвъртък, 18 септември 2008 г.

„Нокиа" е най-скъпата марка в Европа

Труд - 35 стр.
„Нокиа" е най-скъпата марка в Европа



„Нокиа" е най-скъпата марка в Европа, показа най-новото изследване „Юробранд". Стойността на името на финландския производител на мобилни телефони и телекомуникационно оборудване възлиза на 38,283 млрд. евро.
На второ място се нарежда френският луксозен концерн LVMH, в чийто портфейл са марките „Луи Вюитон", „Дом Периньон", „Живанши", „Кензо" и др. със стойност от 34,907 млрд. евро. Следващи в класацията са теле-комите „Водафон" и „Телефоника", оценени съответно на 24,128 и 22,55 млрд. евро. Петото място е на химическия концерн „Юниливър", чиято марка струва 21,638 млрд. евро.
„Мерцедес" и БМВ са най-скъпите европейски автомарки с цени съответно 21,359 и 20,061 млрд. евро.
Роял банк ъф Скотланд, „Франс Те-леком" и Дойчебанк завършват десетката, като имената им са оценени на 19,135, 19,123 и 18,172 млрд. евро.
Германия е водещ център на марките в Европа с лидери в 7 сектора. Държавата вкарва 15 имена в европейския Топ 50. Силните марки допринасят за икономическото богатство чрез създаване на растеж, заетост и идентичност на националните икономики, казват от „Юробранд".
четвъртък, 18 септември 2008 03:44:53

Няма коментари: