вторник, 26 февруари 2008 г.

"Гемиус" измерва над 100 милиарда импресии всеки месец


"Гемиус" измерва над 100 милиарда импресии всеки месец


дата : 25 февруари 2008 г. 12:33 ч.


Интернет като огромен източник на информация навлиза все по-бързо и по-мащабно в глобалното общество. Мрежата започва постепенно да бъде предпочитана пред хартиените, радио или телевизионните носители на новини и развлечения.
Лесният и бърз достъп до нея определя ежедневното нарастване на аудиторията й. Това налага и бързия ход на развитие на конкуренцията. И докато в материалния свят печалбата се определя от закупените бройки, от инвестираните суми в определена услуга, която е подплатена от качество, във виртуалния на първо място седят потребителите със своите ежедневни посещения на едно или друго място в необятното пространство, наречено Интернет.
И тук основно и определящо място заемат редицата изследвания и проучвания, които изкарват на преден план водачите в Мрежата. Най-голямата агенция за Интернет проучвания в Централна и Източна Европа - "Гемиус", всеки месец измерва над 100 милиарда импресии в над 400 хиляди уебсайта.
Услугите на "Гемиус" у нас изполват медии като Dir.bg, Webground, Investor, Economedia, вестник "Пари" и Kaldata.com.
От самото й създаване през 1999 г. компанията насочва усилията си единствено в маркетингови проучвания, свързани с Интернет. "Гемиус" насочва дейността си към постигане на максимална достоверност, качество и прецизност и това й носи позиция номер едно в Централна и Източна Европа за по-малко от 5 години.
За да запази обаче тази позиция, компанията не остава на едно място, а се разпростира в широк спектър от Интернет проучвания на известни марки. Едни от най-търсените фактори в Интернет са поведението на Интернет потребителя и социо-демографският профил на Интернет аудиторията в определени сайтове.
Всеки месец компанията извършва такова проучване за едни от най- големите Интернет сайтове у нас и в още 16 държави. Това проучване е наречено gemiusAudience и то се е превърнало в своеобразна "валута" на пазара на Интернет рекламата в Централна и Източна Европа.

actualno.com

Няма коментари: