вторник, 26 февруари 2008 г.

Кампания на БТК залага на бизнеса

Кампания на БТК залага на бизнеса
в. Пари
Рекламна кампания с подчертан акцент към бизнеса в България стартира наскоро БТК. Това е иновативен подход за компанията, тъй като досега е липсвала конкретна рекламна стратегия, насочена към този сектор, заяви пред в.Пари Евгени Цонев, старши мениджър маркетингови комуникации в БТК. Кампанията е от типа Другите за нас и в нейната основа са клиентите на БТК, които споделят опита от съвместната работа с компанията. В България почти няма фирма, която да не ползва услугите на телекомуникационния гигант, и оттам идва идеята за по-нестандартния и оригинален подход за привличане на нови представители на бизнеса. За подготовката на подобен тип рекламна кампания задължителни условия са били сегментирането на бизнеса на различни отрасли и изборът на достатъчно популярни и бързоразвиващи се компании от различните индустрии. Маркетинговите експерти се спират на пет фирми, чийто опит с БТК е достатъчно богат и полезен. Изготвените с тях реклами са предназначени за печатни бизнес ориентирани издания и това в голяма степен намалява разходите по реализирането на проекта в сравнение с другите масови рекламни кампании, които БТК е правила досега. Намерението е тази кампания да бъде основата на дългосрочно развитие на стратегията, която цели да бъде от полза на бизнес сектора. стр. 20

Няма коментари: