събота, 1 март 2008 г.

ADGate отвори вратата към свободната комуникация

ADGate отвори вратата към свободната комуникация
dnesplus.com
Единствената по рода си онлайн рекламна медия ADGate постави началото на мащабна рекламна кампания, насочена както към потенциалните рекламодатели, така и към потребителите.
Залагайки на най-важното си качество - коректността, екипът на ADGate изпрати на 500 подбрани фирми писма по пощата, в които мениджърите откриха своя индивидуален „ключ” за рекламата в ADGate.
Основната идея е чрез този ключ (ламинирана карта с уникално потребителско име и парола) да се предостави на рекламодателя максималната свобода на решенията и действията относно провежданата рекламна кампания или маркетингово проучване.
Целта е да се сведе до минимум участието на посредник в комуникацията между рекламодател и потребител и да се постигне саморегулация на посланията от страна на рекламодателя.
Въвеждайки в системата своите уникални име и парола, всяка една фирма ще има пълен достъп до информацията за потребителите, регистрирани в портала.
Други екстри, на които ще се радват VIP клиентите на ADGate са възможността за самостоятелно таргетиране на потребителите по избрани критерии, лесно калкулиране на стойността на всяка една услуга(VIP клиентите получават правото на 10% отстъпка от цената), както и проследяване на резултатите от протеклата кампания/проучване.
„Нашата главна цел е чрез тази иновативна идея да повишим ефективността на интернет рекламата, оправдавайки средствата, вложени в нея и в същото време – да подобрим качеството на комуникацията между двете страни.” – Мирослав Данов, криейтив директор на ADGate.
Другата насока, в която работи екипът на рекламния портал е привличането на нови потребители, защото както е казал Мечо Пух „Колкото повече-толкова повече”, а в случая – колкото повече потребители – толкова повече индивидуални мнения и толкова по-обективна статистика за рекламодателите.
В сайта на ADGate стартира онлайн играта ADGame, чрез която амбициозният екип на медията ще провери интелигентността и съобразителността на своите настоящи и нови потребители. Играта се състои от 100 въпроса, за чиито отговори се изисква както логическо мислене, така и богата обща култура.
Наградата за най-бързия и умен участник е мобилен телефон с GPS система NOKIA 6110 Navigator. Втора и трета награда са съответно iPod Nano и Bluetooth Handsfree.
29.02.2008

Няма коментари: