вторник, 26 февруари 2008 г.

АРА събира VIP рекламисти в НДК


АРА събира VIP рекламисти в НДК

в. Класа

Доротея МЛАДЕНОВА


Асоциацията на рекламните агенции (АРА) събира "VIP пасажери с богата фантазия", пише в поканата за XII форум на рекламата. Български и чужди рекламисти, сред които двама от най-известните австрийски експерти, ще "излетят" днес от зала 6 на НДК. АРА Airways е осигурила на 250-те пътници натоварена еднодневна програма, която ще открие председателят на АРА -България Красимир Гергов. Алфред Коблингер, изпълнителен директор на BBDO Group Austria, ще провокира публиката с лекцията "На кого му пука за креативността - по-важно е рекламата да продава". Председателят на Draftfcb Kobza&Lowe GGK и президент на журито на словенския рекламен фестивал Golden Drum 2007 Руди Кобза ще разясни "Какво прави една кампания златна". Изпълнителният директор на Словашкия съвет за стандарти в рекламата Мони-ка Коркошова ще разкрие как се създава ефективна система за саморегулация в рекламата. Коркошова ще обясни на спътниците си прилагането на "Директивата на лоялните търговски практики". По време на полета Ралица Скорчева - Славова от Maxxium Bulgaria ще дискутира взаимоотношенията рекламодател -рекламна агенция, от гледна точка на рекламодателя. Пътниците на борда ще видят и презентации на двете национални телевизии - bTV u TV2. Маргарита Александрова от Balkan News Corporation ще очертае тенденциите и перспективите пред българския телевизионен пазар. Изпълнителният директор на TV2 Огнян Димов пък ще представи най-новата национална телевизия. Тв каналите GTV, Diema Vision u Fox Channels Bulgaria ще разведрят настроението на пътниците. Надежда Добрева, мениджър продажби в GTV, ще направи прогноза за развитието на комедийния канал през 2008 г. Красимир Димитров от Diema Vision Group пък ще призове пасажерите: Think impact ("Мисли въздействащо"). Людмил Караджов ще анализира работата на Fox Channels Bulgaria u публично ще разсъждава върху темата "Ние забавляваме хората, а всъщност кой се забавлява?". "В2В (Busiriess-2-busi-ness) медиите като информационен източник и рекламен носител" е темата на Веселка Данчева от "Икономедия". Управителят на маркетингова агенция "Прагматика" доц. Симеон Желев ще занимае гостите на борда с "Употребите и злоупотребите с груповите дискусии". По време на полета активно ще се дискутира и социалната реклама. Весела Герчева от Българския дарител-ски форум ще анализира липсващата връзка между дарители и смислени каузи. Чартърът ще бъде отменен, ако някой от пасажерите си забрави усмивката, "категорични" са организаторите. стр. 11

Няма коментари: