вторник, 26 февруари 2008 г.

Шоупрограмите онлайн предпочитани за реклама

Шоупрограмите онлайн предпочитани за реклама
в. Пари
Боряна НИКОЛАЕВА

Американските рекламодатели все повече загърбват телевизиите През последните две години интернет рекламата става все по-предпочитан начин компаниите да популяризират и налагат своите нови продукти. Данни от проучване на Association of National Advertisers и Forrester Research показват, че 62% от маркетинговите експерти в САЩ преценяват телевизионната реклама като все по-неефективна в сравнение с предходни години. Нестандартно Това поражда тенденцията да се търсят нестандартни начини за рекламиране на продукти. Пример за взимането на подобни иновативни решения е компанията Coca-Cola, която отскоро започна да рекламира своите напитки и чрез компютърни игри. Проучване на Forrester Research показва още, че ако технологии като DVR (система, известна още като TiVo, която позволява записването на TV програми на харддиск, за да бъдат гледани в удобно за зрителя време) продължават да увеличават своето влияние сред американските граждани, средствата за телевизионна реклама ще бъдат сведени до 12% от бюджета за тази цел. Начело на класацията за най-предпочитани места за реклама в интернет пространството са телевизионните шоупрограми, които се излъчват онлайн. Около 65% от рекламодателите имат интереси в тази сфера. Веднага след тях 55% печелят VOD програмитe(Video on Demand - система, която позволява на потребителите да изберат филм и да го гледат на своите телевизори по всяко време на денонощието), а 43% взимат интерактивните TV реклами. Рейтингите Според Media Post 87% от рекламодателите желаят да инвестират в интернет реклама. 72% от тях държат да привлекат телевизионната аудитория. Повечето настояват да бъдат изготвяни индивидуални рейтинг класации. Компаниите се доверяват на криейтив агенции и смятат медиите за зле подготвени и неспособни да се справят с феномена интернет. *** Wall Street Journal ► Основна тенденция през 2008 г. е разпространяването на реклама чрез теле бизионни екрани б различни търговски обекти. В България този тип реклама е характерна за аптеките, автогарите и търговските центрове. ► Има промяна в подходите за събиране на информация за настроенията и потребностите на потребителите. Към дадения момент се използват методи като фокус групи и онлайн запитвания. ► Повишава се активността на компаниите спрямо екологичните технологии. Все повече и повече активни играчи обявяват, че техните продукти са екологични. Очаква се през 2008 г. да се повиши и контролът на клиентите дали тези обещания се спазват. *** Текст под снимка Рекламодателите търсят все по-нестандартни начини за реклама на своите продукти. Телевизионните екрани в търговски обекти стават все по-популярни за посланията на фирмите стр. 20

Няма коментари: