четвъртък, 28 февруари 2008 г.

Рекламата в нета стигна 45 млрд. USD

Рекламата в нета стигна 45 млрд. USD
в. Пари

Обемът на световния пазар на интерактивна, в това число интернет реклама през 2012 г. ще удари 147 млрд. USD в сравнение с 45 млрд. USD през 2007 г. Очакваният ръст за разглеждания период е 23.4%. това се посочва в изследване на консултантската компания Kelsey Group. Заделените разходи за интернет реклама значително ще надвишат фиксираните бюджети за традиционната реклама. До 2012 г. анализаторите прогнозират, че делът на разходите за реклама, насочена към интерактивния пазар, ще достигне 21% от целия рекламен пазар. През миналата година по данни на Kelsey Group в глобалния рекламен пазар са се завъртели повече от 600 млрд. USD, а най-новите прогнози са през 2012 г. разходите за реклама да скочат до 707 млрд. USD. Обемът на интернет рекламата, постъпила в САЩ за предишната година, се изчислява на 21.1 млрд. USD. За година този пазар е нараснал с 25%, което означава, че на него се падат приблизително 50% от целия пазар на интерактивна реклама в света. стр. 11

Няма коментари: