вторник, 26 февруари 2008 г.

Традиционната телевизия няма скоро да отмре

Традиционната телевизия няма скоро да отмре
в. Пари
Коста СТОЯНЧЕВ

Индустрия за 42 млрд. USD на борба с пиратството Консултантската компания Deloitte Touche Tohmatsu очерта основните тенденции в развитието на ме-дийната сфера. Секторът на интернет рекламата стана на 15 години, през които се превърна в индустрия за 42 млрд. USD. На фона на досегашния успех се очертава една трудна 2008 г. Основният проблем ще бъде нарастващото неодобрение на потребителите към рекламирането в мрежата и недоволството им от следенето на интернет поведението на хората в електронното пространство. Други спънки може да се окажат все по-стриктното законово регулиране и конкуренцията от традиционните медийни формати. Допълването Според Deloitte прогнозираното отмиране на обикновената телевизия няма да се случи през настоящата година. За доброто представяне на отрасъла ще допринесат онлайн каналите, които ще допълват традиционните тв програми, вместо да им бъдат конкуренция. Пиратството Друга тенденция в медий-ното пространство е борбата с интернет пиратството, която ще се пренесе на ново ниво. По-строгите санкции и мащабните кампании срещу този проблем ще дадат резултат. Въпреки това въпросът далеч няма да бъде решен и войната с крадците на авторски права ще продължи. Промяната Сериозна промяна се очаква и в киноиндустрията. Преминаването към дигитално прожектиране ще позволи предаването на спортни събития и концерти в кинозалите. Това е доста интересно, тъй като, исторически погледнато, именно спортът и музиката привлякоха голяма част от филмовата аудитория и доведоха до опразването на киносалоните, коментират още от Deloitte. *** Текст под снимка В телевизионните студиа все по-често ще се опират на интернет стр. 20

Няма коментари: