неделя, 30 март 2008 г.

Небивал спад на приходите от реклама в US вестниците

Небивал спад на приходите от реклама в US вестниците
в. Труд

Миналата година бе отбелязан небивал спад на приходите от реклами в US печата, съобщи Асоциацията на издателите на вестници в САЩ.
Издателската индустрия преживя най-лошата си година от 1950 г., когато започна да се прави подобна статистика.
Спадът в приходите през 2007 г. в сравнение с предходната бе 9,4 на сто. Общо печатните издания са получили от реклами $ 42 млрд. Заедно с онлайн изданията си американските печатни медии са реализирали приходи от реклами $45,3 млрд. Именно приходите от интернет изданията поправят статистиката и с тях общият спад за м.г. е 7,9 на сто.
Броят на посетителите на интернет изданията на вестниците м.г. се е увеличил с 6 на сто и достигна 60 млн. души.
Същевременно тиражите на американските вестници систематично намаляват. Според данни на асоциацията за последните 20 г. те са паднали с 10 млн. -от 62,7 млн. през 2006 г. до 52,3 млн. м.
стр. 23

Няма коментари: