събота, 5 април 2008 г.

Тъщата продава най-добре

Тъщата продава най-добре
в. 24 часа
Мила ВАЧЕВА

Маминка рекламира евтини мобилни услуги, изгодни кредити, марка бои
Прочутата фраза на световноизвестния рекламен спец Жак Сегела "Холивуд пере най-добре" за нашия пазар би звучала така: "Тъщата продава най-добре".
Доказателствата са налице - двама мобилни оператори, две банки, фирма за производство на бои и може би дори пропускаме някого, залагат на любимия от вицовете персонаж - майката на съпругата.
В един-единствен случай тя е идеалът за зетя - едва ли не да има само един зъб, с който да му отваря бирата.
При всички други варианти е заложено на скандалджийската й досадна същност.
А защо не свекърва, би запитал някой. Може би защото авторите на повечето от рекламите с тъщи са мъже... Както признава актьорът Николай Урумов - бояджията, на който се пада удоволствието да затвори устата на тъща си със зелена боя, този акт въплъщава нереализираните намерения на всички мъже спрямо "маминка" и е отдушник на напреженията вкъщи. Достатъчно е само да видим доволната му физиономия на финала на рекламата, когато окончателно е "запечатал" устата на "змията".
Рекламните спецове не крият, че с образа на тъщата успяват да насочат посланията си към хората от третата възраст, но и с чувство за хумор се стремят да ги включат в активния живот на младите. Нацелването в таргет групата не е случайно, а резултат от социологически проучвания за семейния начин на живот на българина. А в него тъщата неизменно присъства. Добра или лоша...
стр. 32

Няма коментари: