вторник, 1 април 2008 г.

Новите медии ще генерират повече приходи

Новите медии ще генерират повече приходи
в. Пари

Америка залага на алтернативни начини за реклама Рекламодателите и маркетинговите експерти в САЩ все повече ориентират своите инвестиции към нови цифрови и алтернативни медии, показват данни от последното проучване на PQ Media. Докладът посочва още, че компаниите ще похарчат над 160 млрд. USD през 2012 г., или с 82% повече от 2008 г., за да рекламират на нестандартни платформи като онлайн видеоклипове, телевизионни монитори, разположени на обществени места, мобилни телефони, видеоигри, спонсориране на събития и др. Американците прекарват много повече време извън домовете си, работят до късните часове, комуникират чрез модерни технологии, пазаруват в молове и често попадат в задръстване. Затова трябва да има промяна в маркетинговата и рекламната стратегия на компаниите, за да достигнат техните послания до хората, казва изпълнителният директор на PQ Media Патрик Куин. Проучването прогнозира, че големите рекламодатели и маркетингови компании ще съсредоточат своите бюджети далеч от традиционните медии, като телевизии, списания и вестници.
***
Очакваните разходи за маркетинг и реклама до 2012 г. в различните сектори са:
► За интернет услуги и реклама 26.1 млрд. USD, което означава ръст от 113% в сравнение с тази година
► За спонсорство на събития 33 млрд. USD
► За директен интернет маркетинг 22.1 млрд. USD
► Най-сериозно е прогнозираното увеличение на разходите за реклама чрез онлайн видеоклипове, които според експертите ще се увеличат с 389% и ще достигнат сумата от 12.2 млрд.USD стр. 28

Няма коментари: