петък, 20 юни 2008 г.

Колко е важно да бъдеш „зелен“ в интернет

Днес БГ - България
Колко е важно да бъдеш „зелен“ в интернет



За 60% от онлайн купувачите в САЩ е „изключително“ или „много“ важно компаниите да показват грижа за околната среда, сочи проучване на Opinion Research на т. нар. „зелен“ маркетинг (тоест маркетинг с екологично послание), пише eMarketer.
„Днешното отношение към околната среда е много по-сложно и има много по-голямо влияние, отколкото в миналото. Именно интернет предоставя силен форум за компаниите, маркетолозите и потребителите, за да се ангажират в активен диалог по темата“, смята Пол Върна, старши анализатор в eMarketer и автор на доклад за нарастващата съзнателност за околната среда.
„Миналата година зеленият маркетинг достигна връхна точка като цяло“, коментира Джесика Хог от Nielsen Online.
Голяма част от компаниите разчитат на онлайн зелен маркетинг.
19.06.2008

петък, 20 юни 2008 00:01:00

Няма коментари: