събота, 9 август 2008 г.

Поставят дигитални реклами в асансьори на бизнес сгради

Класа - 11 стр.
Поставят дигитални реклами в асансьори на бизнес сгради



Американската медийна компания Captivate Network представи своя нов проект за рекламиране в бизнес сгради, съобщи Advertising Age. От компанията инсталират безжични дигитални монитори, на които излъчват рекламни клипове в асансьорите на големи офис иентрове. Този тип нестандартни медийни послания достигат до повече от 2,5 млн. души дневно из цяла СеВерна Америка и 6 столицата на Канада, а рекламите, които се излъчват за период от един месец, са повече от 54,5 млн. Captivate работи с подкрепата на The Gannett Company - един от най-големите издатели на местна преса на територията на САЩ.
В рамките на последния си проект от Gannette Captivate System са създали седем блога и са пригодили уебсайта си да работи в сътрудничество с екраните в асансьорите. Целта на проекта е да направи асансьор-ната мрежа интерактивна за своите зрители. "Ако потребителите проявят интерес към рекламите, които виждат, докато са в ас-ансъора, те могат да научат повече, когато седнат зад бюрото си и отворят нашия сайт или блоговете,
които сме направили", коментира Майк ди Франза, президент на компанията. Седемте новосъздадени блога покриват разнообразни теми като технологии, проблеми на околната среда, готвене, представяния на филми и книги. Мониторите в асансьорите и уеб-сайтът функционират свързано и по този начин
представят нови възможности за реклама.
Връзка с екрана
Интерактивността е една от главните цели на компанията, но осъществяването на връзка между монитора и пътуващия в асансьора не е лесно. Дори мобилните BlueTooth
устройства не са надежден начин. Когато се използват, при всяко влизане в асансьора BlueTooth
устройството в мобилния
телефон на потребителя трябва да се идентифицира с това на монитора, което отнема време и не е практично. Затова от Captivate Network разчитат на друг тип интерактивност - например заинтересованите потребители да посещават интернет сайта на компанията. В по-дългосрочен план те ще могат да изпращат и текстови съобщения от мобилните си телефони, ако желаят да получат допълнителна информация за рекламиран продукт.
"Представете си, че сте производител на автомобили и рекламирате чрез нашите екрани. Ако някоя от колите се хареса на гледащия, той може да посети нашия сайт и да резервира автомобил за тестване, който да го чака пред вратата веднага след работа. Наличието на тази уеб-платформа е възможност за нас да провеждаме подобни кампании", обясни Ди Франза.
Аудиторията
Променящите се медийни предпочитания на потребителите и фрагмен-тарността на медийния пазар все повече затрудняват рекламодателите да открият и да се свържат с клиентите си. Чрез метода на Captivate Network водещите рекламодатели привличат и задържат вниманието дори и на най-сложната за достигане целева група - ангажираните
професионалисти. Аудиторията на компанията се състои от добре образовани хора, чийто годишен доход на домакинство почти двойно надвишава средния за страната. Сред предимствата на Captivate услугата е и времето, в което достига до потребителите -докато те са в движение и не се разсейват от странични неша. Нещо повече, тази публика активно търси информация и забавление, за да запълни времето си, докато стои в асансьора. Затова 96% от хората, които редовно използват асансьор, гледат Captivate Network u 88% от тях го правят при всяко качване. Все по-голям брой рекламодатели се опитват да достигнат тази привлекателна платежоспособна аудитория и превръщат ди-гиталната услуга в неделима част от медийната си стратегия.
97% от потребителите споделят, че услугата Captivate създава добро впечатление за сградата и помещаващите се в нея организации. Затова системата е инсталирана в много от престижните исторически и офис сгради в САЩ - от 102-етажната "Емпайър стейт билдинг", до сгради на "Уолстрийт".
Captivate Network управлява повече от 8,200 монитора в Щатите и Канада и от компанията са решени да удвоят своето влияние чрез използване и на други ключови офис пространства.
събота, 9 август 2008 03:57:41

Няма коментари: