Insurance.bg - Новини
Yahoo въвежда семантично търсене
Новата технология дава по-точни резултати
Семантични приложения ще бъдат активирани по подразбиране в търсещата машина на Yahoo, съобщава интернет компанията, цитирана от TechNews.
Обявената по-рано тази година отворена платформа SearchMonkey позволява на уеб разработчиците да създават приложения, които използват структурирани данни, за да променят визуалното представяне на резултатите от търсене. Целта е потребителите да получават по-точни отговори, които, от друга страна, ще генерират и повече трафик за източниците.
Досега сърфиращите в уеб можеха да разрешават подобни приложения при търсене в Search Gallery, но Yahoo реши да интегрира по подразбиране Yelp, LinkedIn и собствените й Local SearchMonkey технологии за всички потребители.
Това е добра новина за Тим Бърнърс Ли, директор на уеб консорциума W3C. Неговите възгледи за семантичен уеб стават реалност, тъй като разработчиците на приложения ще трябва да въведат идентификатори RDF или Microformats, за да отговорят на изискванията на Yahoo за достъп до структурирани данни.
Google, най-големият играч в интернет търсенето, също индексира семантични идентификатори и несъмнено ще бъде лидер в налагане на новата технология.
04.08.2008
вторник, 5 август 2008 00:01:00
вторник, 5 август 2008 г.
Yahoo въвежда семантично търсене
Етикети: insurance.bg
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар