сп. BussinesWeek - 11 стр.
МИРИШЕШ НА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ
Бен ЛЕВИСЪН
Рекламите изскачат от екрана в някои европейски кина. Cinescent от германския град Хановер е проектирала машина, която разпръсква едва доловим аромат чрез климатичната инсталация на киносалона в добавка към рекламите на екрана. При първите тестове германски киносалон пускал две реклами на линията лосиони Nivea Sun, едната съпроводена от слаба миризма на продукта и фраза - Уханието на лятото - появяваща се на екрана. Ароматната реклама, която струвала допълнително $15 000, засилила потребителския отклик с 37% и увеличила ефекта (измерен 6 течение на няколко седмици) с над 500%, твърди Cinescent. Компанията, която произвежда ароматизирани реклами за Nivea и Dove в 25 кинотеатъра в Германия и Холандия, очаква да влезе в пет британски киносалона до есента. Досега няма планове за навлизане в САЩ, където собствениците на киносалони проявяват нежелание да въведат изкуствените аромати.
18.08.2008
петък, 8 август 2008 05:04:52
петък, 8 август 2008 г.
МИРИШЕШ НА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ
Етикети: сп. BusinessWeek
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар