петък, 8 август 2008 г.

МИРИШЕШ НА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ

сп. BussinesWeek - 11 стр.
МИРИШЕШ НА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ

Бен ЛЕВИСЪН

Рекламите изскачат от екрана в някои европейски кина. Cinescent от германския град Хановер е проектирала машина, която разпръсква едва доловим аромат чрез климатичната инсталация на киносалона в добавка към рекламите на екрана. При първите тестове германски киносалон пускал две реклами на линията лосиони Nivea Sun, едната съпроводена от слаба миризма на продукта и фраза - Уханието на лятото - появяваща се на екрана. Ароматната реклама, която струвала допълнително $15 000, засилила потребителския отклик с 37% и увеличила ефекта (измерен 6 течение на няколко седмици) с над 500%, твърди Cinescent. Компанията, която произвежда ароматизирани реклами за Nivea и Dove в 25 кинотеатъра в Германия и Холандия, очаква да влезе в пет британски киносалона до есента. Досега няма планове за навлизане в САЩ, където собствениците на киносалони проявяват нежелание да въведат изкуствените аромати.
18.08.2008

петък, 8 август 2008 05:04:52

Няма коментари: