събота, 7 юни 2008 г.

Обявявам Рекламиадата за открита!

Капитал - 43 стр.
Обявявам Рекламиадата за открита!



След медицинската тематика, зададена през миналата година, сега националният рекламен фестивал се обръща към спорта
Организаторите от Асоциацията на рекламните агенции (АРА) възложиха на Publicis Marc да създадат комуникацията за деветото издание на ФАРА. Те пък избраха олимпийското настроение за основен мотив в кампанията. Основната визия се състои от петте олимпийски кръга, направени от стърготини, останали от подострянето на цветни моливи, курортният комплекс Албена е прекръстен на "олимпийско градче", а за слоган е използван Кубертеновия принцип, но обърнат надолу с главата: "Важна е победата, а не участието"
През 2007 г. Leo Burnett проведоха "Годишен преглед на рекламната дейност", водещите на церемонията бяха в докторски престилки и всичко бе издържано в медицински стил.
По-сериозната промяна, обаче, е настъпила в структурата на фестивала. Заявките вече ще бъдат оценявани от две журита (пълният им състав може да видите в карето). Едно, председателствано за втора поредна година от Емил Захариев, криейтив директор на New Moment New Ideas за първите 11 чисто рекламни категории (тв, прес-, радио- и т.н. реклама, дизайн, опаковки и др.) и второ за медийните категории - креативно използване на традиционна медиа, нови комуникационни канали и "Медийна кампания". Последната категория е нова и в нея ще могат да участват активности, използващи поне три различни типа медии. Заявките във всички категории трябва да са били излъчени/публикувани/реализирани до 30 юни 2008 г. Крайният срок за подаването им е 1 юли.
Освен двете журита, на фестивала вече ще има и две церемонии по награждаване. Първата ще бъде в петък и на нея ще бъдат връчени наградите от медийните категории. След нейния край ще стане ясен и носителят на наградата "Медиа агенция на годината". А в събота ще бъде заключителната церемония в креативните категории и връчването на наградите за агенция и рекламодател на годината. Тя ще бъде излъчена същата вечер на запис по bTV.
На миналогодишното издание на фестивала "Агенция на годината" стана New Moment, следвана по петите от Publicis Marc. За "Рекламодател на годината" бе обявена Обединена българска банка.
***
Творческо жури (категории 1 - 11)
Председател - Емил Захариев (New Moment New Ideas Company)
Членове - Благовест Лефтеров (AMEXY), Велина Мавродинова (студио "Ентусиазъм"), Владилен Ачев (Publicis MARC Group), Деян Шиваров (Graffiti BBDO), Елена Будинова (SuperNovaBrand), Иван Киров (McCann Erickson Sofia), Йордан Жечев (DDB Sofia), Мария Тодорова (Ogilvy & Mather), Марсел Леви (Noble Graphics), Орлин Карагьозов (Clockwork), Светослав Тодоров (Leo Burnett Sofia)
Медийно жури (категории 12 - 14)
Албена Колева (управител - "Маркетинг комуникации"), Боряна Несторова (управляващ директор - Media Direction), Велислава Анастасова (медиадиректор - Huts JWT), Десислава Стоянова (медиадиректор - Publicis MARC Group), Иво Цеков (управляващ директор - "Пиеро 97"), Катерина Буюклиева (управител - Initiative Media Club), Лили Георгиева (директор - MindShare), Пламена Филипова (медиадиректор - РА "Крес"), Татяна Лозович (управляващ директор - MediaS SMV), Юлита Станишева (управител - Universal McCann)
събота, 7 юни 2008 06:36:26

Няма коментари: