сряда, 13 февруари 2008 г.

Анета Недялкова, президент на агенция за ПР и лайфстал "Anettevents" Ltd.: Варна взе ПР-а на балетния конкурс

Анета Недялкова, президент на агенция за ПР и лайфстал "Anettevents" Ltd.: Варна взе ПР-а на балетния конкурс
в. 24 часа - Варна
Искра СОТИРОВА

Анета Недялкова е варненка, четвърто поколение франкофонка. Завършила е Френската езикова гимназия, а по-късно -"Търговия и маркетинг" в Икономическия университет. Прави докторат във Франция. Има опит като консултант към Българската фрачайзингова асоциация, работи за Алианс Франсез. Скоро отвори своя агенция за ПР и лайфстал "Anettevents" Ltd. - Официално Вашата агенция "Anettevents" ще прави ПР-а на Международния балетен конкурс. Това премиера ли е за световния форум? - За пръв път Балетната Олимпиада ще има своя професионален ПР. Имах дълъг разговор с председателя на фондация "Международен балетен конкурс" и се оказа, че освен ПР, този световен форум се нуждае и от помощ за финансирането. Когато през 60-те години на ХХ-ти век се създава конкурсът, държавата го финансира изпяло. По-късно в ранните години на демокрацията той съществува с подкрепата на спонсори и най-вече с помощта на противоречивата личност на японската милионерка Масако Оя. Организаторите на издания 2008 са затруднени с финансирането. От няколко години първата дама е почетен патрон на конкурса. Започваме кампания да лобираме пред спонсори, дарители и рекламодатели. Срещу подкрепата си за световния балетен форум те ще получат определена реклама в каталози, бюлетини, на самата сцена. Предизвикателството е голямо. Надявам се да успеем. - На кои големи фирми-меценати ще се опрете като начало? - Важно е да се подчертае, че Община Варна и Министерството на културата подпомагат балетния конкурс, но с възможностите на своите бюджети. SG Експресбанк беше генерален спонсор на предния конкурс. Помагали са много също" Солвей соди", Централна кооперативна банка. Идеята сега е да се привлекат колкото се може повече варненски фирми, защото събитието се провежда във Варна. Досега малка част от варненския бизнес е участвал. - Каква ще е потенциалната аудитория за реклама тази година? - Около 500 състезатели, родители, репетитори, членове на международното жури от 30 страни ще дойдат на 23-тия конкурс. Събитието продължава две седмици с конкурсни вечери през цялото време. Така че само в Летния театър ще има огромна публика, пред която ще се рекламира. - Виждате ли вече във Варна фигура на личност-меценат от ранга на Масако Оя, която даряваше стотици хиляди долари за балет? - Засега не. Но виждам много фирми, които биха могли да помогнат. Нека утвърдят бизнеса си на едно световно събитие, което се провежда във Варна. Тук идват много представители на чуждестранни фондации, балетни федерации, редактори и издатели на балетни списания. Ще имаме и медийно партньорство. Засега вестник "Народно дело" е медиен партньор на Балетния конкурс за тази година. Преговаряме с БНТ и чакаме положителен резултат. Търсим и местна телевизия, която да отразява конкурса. Текст под снимка Торта в морскосиньо разряза екипът на вестник" Моски труд". Колегите отпразнуваха 10-та година на своето издание с пищен купон в Пфое мол, фойерверки и музика на живо. Те почерпиха журналисти, кметове, бизнесгости и представители на държавни и общински институции с изобилна трапеза и маркови питиета. стр. 5

Няма коментари: