сряда, 13 февруари 2008 г.

Крачка напред в развитието на мобилната реклама

Крачка напред в развитието на мобилната реклама
Investor.bg

Петте основни мобилни оператора във Великобритания създадоха днес работна група с цел да се научат по-добре да измерват ефективността от рекламите по мобилните телефони, съобщи AFP. Начинанието е по повод започващия в Барселона Световен конгрес на мобилните комуникации. Компаниите Vodafone, Telefonica, T-Mobile, Orange и 3 „ще работят заедно, за да определят общ подход в измерването на ефективността от мобилната реклама“, обяснява Хенри Стивънс, отговарящ за програмата в асоциацията GSM, която обединява 700 оператора. „Искаме да използваме Великобритания като пилотна страна за другите пазари с идеята да получим първите резултати в края на 2008 г.“, допълва Стивънс. По думите му в сравнение с интернет мобилната телефония все още е нова територия за рекламата, така че тази инициатива може да позволи да се определят основните характеристики на сектора като измерима и значима медия. Стивънс уточнява, че всички данни, които ще бъдат събирани за изследванията, ще се използват, като се гарантира анонимността на участващите потребители. На започващия днес конгрес, който ще продължи четири дни, присъстват шефовете на най-големите оператори и производители на телекомуникационно оборудване. Представени са и медийните компании, интернет секторът, както и информационните технологии. Сред присъстващите са представители на Vodafone, Chine Mobile, Nokia, Yahoo!, Microsoft, Facebook, BBC, MTV.

Няма коментари: