четвъртък, 14 февруари 2008 г.

Австрийска PR агенция ще се грижи за добрия имидж на България

Австрийска PR агенция ще се грижи за добрия имидж на България
dw-world.com
Юлия ДАМЯНОВА

Австрийската агенция “Хохегер” ще се грижи за подобряването на международния имидж на България в специална едногодишна кампания, която ще започне през месец март. Австрийската комуникационна агенция “Хохегер” бе натоварена от българското правителство да се грижи за подобряването на международния имидж на страната в специална едногодишна кампания, която ще стартира през месец март. Управителят на агенцията, Петер Хохегер: “Европейската комисия предложи на българското правителство да стартира и медийна кампания, защото реформите, които се провеждат в България, не се виждат от правителствата и жителите на т. нар. стари страни членки на Европейския съюз и затова предубежденията по отношение на новите членки продължават да съществуват.” Експертите на “Хохегер” ще концентрират усилията си основно върху няколко от старите страни членки на Евросъюза “Става въпрос за ключови страни като Германия, Великобритания и преди всичко Франция, защото тя ще поеме председателството на Европейския съюз през втората половина на годината. Разбира се, ще обърнем внимание и на Словения, която в момента държи председателството. Също Австрия, защото тя има посреднически функции по отношение на Централна и Източна Европа.” Какво ще е посланието към тези страни? “Целта е тези страни да се убедят, че България е интересен и ценен член на Европейския съюз и че в България реформите се провеждат много съвестно.” Австрийската агенция “Хохегер” ще се стреми да постигне целта си не чрез реклами в медиите. “Това не е рекламна, а информационна кампания, която е изградена основно върху диалога. Това означава, че ключово място ще имат разговорите с медиите, представяне на политици от българското правителство, но също и на представители на съдебната система.” Какво носи членството на обикновените българи? Комуникационната кампания на австрийската агенция “Хохегер” ще се концентрира не само върху имиджа на България в чужбина. Тя ще се опита да убеди българите в предимствата, които им е донесло членството в Европейския съюз. Освен това агенцията ще работи да привлече повече млади българи да работят за страната си. Сред клиентите на “Хохегер” са фирми като германската авиокомпания Луфтханза, Порше, Австрийските железници, както и различни правителства. 14.02.2008

Няма коментари: