четвъртък, 14 февруари 2008 г.

Австрийски топ рекламисти идват за годишния форум на АРА

Австрийски топ рекламисти идват за годишния форум на АРА
в. Класа

Двама от най-известните австрийски рекламисти са рдили участието си на XII годишен форум на на рекламата, организиран от Асоциацията на рекламните агенции (АРА). Над 250 рекламисти, рекламодатели и ме-дийни експерти ще се съберат на 26 февруари в зала 6 на НДК. Изпълнителният директор на виенския клон на BBDO Алфред Коблингер ще изнесе лекция на тема "На кого му пука за креативността - по-важно е рекламата да продава." Рудолф Кобза, председател на една от най-влиятелните агенции в Австрия - Draftfcb Kobza, също ще сподели опит с българските си колеги. Събитието ще бъде открито от председателя на Управителния съвет на АРА Красимир Гергов. Иво Георгиев от inves-tor.bg ще изнесе лекцията "Най-ефективни начини за реклама в интернет". "Взаимоотношенията рекламодател - рекламна агенция. Гледната точка на рекламодателя" пък е темата на Ралица Скорчева от Maxxium. Телевизиите bТV TV2, GTV, "Диема" и Fox TV готвят презентации за форума. Участниците ще се запознаят и с най-интересните събития по време на миналогодишните издания на Московския международен рекламен фестивал и словенския Golden Drum. стр. 11

Няма коментари: