събота, 16 февруари 2008 г.

Сестри Круз посегнаха към ретрото

Сестри Круз посегнаха към ретрото
в. Монитор
Кристина СТАМБОЛОВА
Флорални мотиви и висока тапия бележат втората колекция за Mango, която пуснаха Пенелопе и Моника
Сестрите Пенелопе и Моника Круз пуснаха втората си колекция за испанската марка Mango. За разлика от дебютната им линия, вдъхновена от рокаджийския винтидж стил, сега двете артистични дами се обръщат най-вече към романтиката на цветята.
Колекцията им пролет-лято, която подготвяха в продължение на пет месеца, се състои от общо 38 тоалета и очертава три различни тенденции.
Едната тема е намигване към ретрото от 70-те и романтиката на флоралните мотиви, втората е с официални рокли за червения килим в пулсиращи от яркост цветове. Третата тема е издържана в „калифорнийски" стил с поли с волани и едри щампи. Ексклузивната колекция включва също няколко модела дънки, обувки, очила, диадеми и шапки.
Още при представянето на първата си линия миналото лято, двете фатални брюнетки не скриха извора си на вдъновение. " Почерпихме някои идеи от книгите и киното през 50-те и 60-те, други - от тоалети, с които сме виждали нашите любими звезди на улицата или по премиери и коктейли",заявиха те тогава. Откакто откриха втората си „специалност", Пенелопе и Моника използват всяка премиера и официален повод, за да разходят гордо собствените си тоалети и така да им направят допълнителна реклама.
***
Втора специалност
Стартът на дизайнерското увлечение на двете смугли красавици (едната актриса, а другата - модел) започна преди няколко години. Тогава те се пробваха с линия бижута и чанти за японската марка Samantha Thavasa. В разгара на миналото лято музата на Алмрдовар и по-малката й сестра изумиха фешън спецовете с първата си колекцията за Mango. Лимитираната серия дрехи, издържана във винтидж и ретро шик, се разграби като топъл хляб. Красивите испанки станаха и рекламни лица на колекцията и изгряха в есенните каталози на марката. Сега те красят пролетните брошури, а втората им колекция дава сигурна заявка да повтори, ако не и да задмине успеха на първата.
***
Мъжката колекция
Топмоделът Йон Кортахена, испанец от баски произход, бе избран за лице на мъжката пролетно-лятна колекция на "HE by Mango". Това е първата линия за господа, която пуска марката, след като за 12 години се бяха оттеглили от тази пазарна ниша. Дрехите в кежуъл стил са в предимно пастелни цветове - бяло, бежово, сиво, синьо и каки. Изкуствено състарените платове, памукът и найлонът са водещите материи.
***
Лимитираната колекция включва и линия аксесоари.
стр. 28-29

Няма коментари: