Любовта вдъхнови рекламистите
в. Дневник
Денят на влюбените вдъхнови рекламните специалисти да търсят нови нестандартни практики. Празникът на св. Валентин стана повод фирмата за външна реклама „Вал" (Wall) да стане известна и извън средите на специалистите, след като екипът й предостави част от паната си на всеки влюбен, който иска публично да се обясни на избраника си. След като 76 от съоръженията на фирмата в центъра на София останали незаети, от екипа на „Вал" решили, че могат да ги предоставят за посланията на гражданите. Акцията беше обявена по-малко от месец преди 14 февруари, а 2 седмици по-късно от фирмата съобщиха, че вече имат близо 30 заявки. Наемателите на рекламните пана получиха правото сами да създадат визията на проектите си. Ползването на паната струва 10 лв. на ден, като поръчителите на любовните обяснения трябва да платят и изработката на плакатите. Практиката ни е всяка рекламна кампания да бъде разполагана на 25 съоръжения, но в случая влюбените сами можеха да решат на колко точно места искат да публикуват посланията си, обясни Елена Йоловска, която е мениджър „Маркетинг и продажби" на „Вал" и автор на идеята. Ако има интерес и ако „Вал" има свободни позиции, кампанията може да сеповтори и за 8 март, уточни Йоловска. Екипът на „Бранд ню айдиъс" (Brand new ideas) също работи върху новаторската идея на клиента си „България еър". Пак по случай св. Валентин авиокомпанията предложи на своите клиенти да сключат брак по време на полет до Рим. Влюбените заедно с кумовете ще получат безплатни двупосочни билети до столицата на Италия. Единственото условие това да стане възможно беше желаещите да се регистрират на сайта на компанията. Оказа се, че интерес към предложението са проявили близо 100 двойки. стр. 16
вторник, 12 февруари 2008 г.
Любовта вдъхнови рекламистите
Етикети: в. Дневник
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар