Сесия по стратегическо медия планиране в София
в. Класа
Християн НЕМСКИ
Испанци представят световните тенденции пред български експерти Актуалните световни тенденции в стратегическото медия планиране ще бъдат представени от Media Planning Group (MPG) България, част от шестата по големина комуникационна група в света Havas. Събитието, под надслов М2Р Session, ще стартира в 18,30 часа на 18 февруари в столичния хотел "Хилтън". Специални лектори на семинара ще бъдат испанците Ернан Санчес, изпълнителен директор на медия отдела към Havas Media Intelligence, и Алберто Кантели, изпълнителен директор в клоновете на Havas в Северна, Централна и Източна Евро- па. И двамата специалисти ще разискват ролята на медийните агенции в откриването на нови и ефективни начини за комуникация. Авторитет- ните гости ще коментират и актуални практики, които се ползват в областта на стратегическото планиране. В презешпацията си "Да успееш в света на новите комуникации" една от темите, които Ернан Санчес ще засегне, е свързана с това как една компания може да е успешна в света на новите комуникации. Основно внимание ще бъде обърнато на революцията в днешните информационни и комуникационни технологии и начинът, по който този процес влияе върху изграждането на все по-успешни и нетрадиционни практики за общуване в медийната сфера. Според Санчес чрез точната комуникация различните брандове стигат по-бързо до своите потребители. Алберто Кантели пък ще фокусира вниманието на аудиторията най-вече върху нарастващата роля на медийните агенции през последните десет години и ще проследи тяхното развитие от тогава до днес. От българска страна се очаква засилен интерес на водещи фирми в областта на маркетинга и рекламата, както и представители на бизнеса и медиите у нас. *** Havas Group Международната компания Havas Group се състои от три основни оперативни зВена. Първото от тях е базираната В Ню Йорк глобална мрежа за рекламно обслужване и маркетингови решения Euro RSCG. В другата подгрупа Влиза интернационалната Media Planning Group c централен офис В Барселона. Тя се занимава само със стратегическо медия планиране и купуване. Havas притежава и агенция за маркетингови услуги Arnold Worldwide, която се намира в Бостън. През 2006 година Media Planning Group обедини всичките си агенции с представителства в 93 държави (включително и България) под общото име Havas Media. Дейностите на Havas Media включват: MPG (глобална медия верига), Arena (агенция, разработена за целите на различни индустрии и комуникационни услуги), Media Contacts (c основна дейност в сферата на онлайн и дигиталните услуги), Havas Sports (спортен маркетинг) и В6 Integrated Entertainment (услуги за забавления, които се предлагат от отделни марки). Сред клиентите на Media Planning Group България са фирми като "Порше", "Байер", "Екопак", "Еврофутбол", Билла", "Майкрософт", "Девин" и др. *** Испанските лектори Ернан Санчес е изпълнителен директор на Havas Media Intelligence. Основните проекти, които ръ-ководц са свързани с изследвания и създаване на техники, които се прилагат при намирането на иновативни решения в процеса на задълбочено разбиране на потребителя. Ернан и екипът му разработват глобални стратегии за клиентите на MPG, използвайки уникалната методология на веригата Concert, фокусирана върху консуматора, пазара, марката и техните интеракции. Санчес разработва и иновативни комуникационни и бизнес решения. Преди да стане част от екипа на HAVAS Media, е работил за Taylor Nelson So-fres, AC Nielsen и Roche . Алберто Кантели е изпълнителен директор на Havas Media Intelligence за Северна, Централна и Източна Европа. От 2001 до 2005 г. отговаря за международното разширяване на групата. Преди да се присъедини към Havas Media, е работил за Banco Espanol de Credito u Andersen or Gruppo Formula Spa. стр. 11
четвъртък, 14 февруари 2008 г.
Сесия по стратегическо медия планиране в София
в четвъртък, февруари 14, 2008
Етикети: в. Класа
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар