skip to main |
skip to sidebar
Всичко, от което се нуждаеш, е емоция
в. Поглед
"Не трябВа да Виждате хората като потребители, а именно като хора", заяви фред Коблингер, член на борда на директорите на Proximity Worldwide и изпълнителен директор на BBD0 Group Austria. Той бе един от 380-те български и чуждестранни специалисти, които присъстваха на форума на АРА, но заедно с Руди Кобза, председател на Draftfcb Kobza i Lowe GGK, показа Висшия пилотаж 8 рекламния бизнес.
Коблингер обясни, че 8ъ8 всяка рекламна кампания Важи принципът: "Кажи ми и ще забравя, покажи ми и ще запомня". Още по-Важна от творческия подход 8 показването е способността на рекламния специалист да си играе с емоциите на хората. ЛюбоВ, страх, тайнственост, вина, секс и т.н. са 8 основата на Всяка успешна кампания. Когато скандализира или предизвиква, пък рекламата изпълнява най-успешно основната си функция - да продава.
Той посъветва рекламистите да включат клиентите в процеса на комуникацията. Да ги изненадат. Да дадат иа хората повече, отколкото очакват. "Представете си, че сте женен за една жена от 25 години и трябва да я изненадвате постоянно. Както сюрпризът е 8 основата на успешния брак, така е в основата и на успешната рекламна кампания".
Руди Кобза пък сподели своя опит като член на журито на фестивала Golden Drum 8 Словения. Той също споделя мнението, че успешната рекламна кампания трябва да е неочаквана и отворена за обратна връзка. "Ако можеш да кажеш идеята си в едно изречение, ако можеш да я изразиш чрез всички канали, ако тя въздейства на хората и ги кара да бъдат активни, то тогава си създал "златна" кампания", обясни Коб практика на безпристрастни и прозрачни конкурси, ГАРБ смята да отнесе въпроса до Европейските органи за контрол на медиите и конкуренцията". Всъщност експерти коментират, че този конкурс е напълно излишен за БНТ, тъй като практически няма да им послужи за нищо. Нито рекламодателите ще признаят тези данни и анализи, тъй като те купуват и продават по рейтинг точки, нито на " Сан Стефано" ще могат реално да сверяват програмата си по тях. Просто на Пръмова й е необходим пълноценен договор с пийпълметрична агенция. какъвто имат всички сериозни телевизии. Но на нея това просто не й изнася, твърдят запознати. Защото всички пийпълметрии все мерят ниски реативти на държавната телевизия, откакто тя е начело а шефката на БНТ все търси гричината в тях. На крива ракета... Космосът й пречи.
стр. 13
Няма коментари:
Публикуване на коментар