„Уолт Дисни” се насочва към японския телевизионен пазар
ДПА
Токио. Американската компания „Уолт Дисни” ще обедини усилията си с няколко японски компании за създаването на анимационна поредица за водещия телевизионен пазар в Япония, предаде ДПА. „Дисни” ще работи заедно с „Тоей Анимейшън”, „Медхаус” и „Джинис Анимейшън Студиос”. Целта на компанията е да намери по-широка публика за продукцията на „Дисни”. Съвместно с „Медхаус” ще бъде създадена поредицата „Стич”, продължение на познатите приключения на „Лило и Стич”.
четвъртък, 6 март 2008 г.
„Уолт Дисни” се насочва към японския телевизионен пазар
Етикети: ДПА
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар