Отговорният бизнес става приоритет за "Нестле"
дата : 4 март 2008 г. 12:15 ч.
През 2007 г. "Nestlé" намали директните емисии парникови газове с 16%, както и цялостното си потребление на водни ресурси с 28%, в сравнение с преди 10 години. Същевременно компанията завиши обема на продукцията си с 76%.
За същия период, "Nestlé" инвестира над 100 млн. швейцарски франка в индустриални подобрения за опазване на околната среда, както и близо 170 млн. швейцарски франка в нови производствени съоръжения в Пакистан и Китай.
Освен това, компанията продължава да предоставя безплатна техническа помощ на над 600 хиляди фермери в развиващите се страни и е отпуснала 30 млн. швейцарски франка като микрокредити.Днес (4 март) на съвместна среща в рамките на инициативата на ООН "Глобален договор" между "Nestlé" и ООН в Ню Йорк, Питър Брабек-Летмат, председател на борда и главен изпълнителен директор на "Nestlé", представи първия доклад на компанията под надслов "Създаване на споделена стойност".
Докладът включва актуалните данни за глобалното влияние на "Nestlé" върху околната среда и обществото.
"Създаването на споделена стойност означава мислене в дългосрочен план, но и постигане на стабилни годишни резултати. Един от фундаменталните корпоративни бизнес принципи на "Nestlé" е, че ние не жертваме дългосрочното развитие на компанията за печалба в кратки срокове", каза Питър Брабек-Летмат, председател на борда и главен изпълнителен директор на "Nestlé".
"Това ни позволява да прилагаме модела на "Nestlé" - 5-6% органичен ръст с увеличение на съотношението на печалбата преди лихви и данъци, при твърди валути към нетните приходи от продажби - година след година, като същевременно подобряваме представянето си в обществото и за защита на околната среда. По този начин въздействаме положително и върху милиони хора по света", добави Брабек-Летман.
Докладът, чиято прецизност беше доказана от Bureau Veritas, е неделима част от бизнес отчетността на "Nestlé". Той съдържа множество данни, които се обявяват публично за първи път и са предоставени благодарение на продължителното развитие на GLOBE, глобална система за управление на информацията на "Nestlé".
В бъдеще, GLOBE ще продължи да предоставя все повече информация за "Nestlé" и ще позволи на компанията да обявява все по-изчерпателни данни за дейността си в местните общества по света.
Няма коментари:
Публикуване на коментар