Реклама на българския туризъм в Бундестага
Dw-world.de
"България представя възможностите си за развитие на туризма и икономиката". Така беше озаглавена конференция, която се проведе в Бундестага. Конференцията е във връзка с провеждащата се в Берлин международна туристическа борса, която е най-голямата в света. Пред германски депутати и експерти в областта на туризма българската посланичка Меглена Плугчиева и председателката на агенцията по туризъм Анелия Крушкова направиха достатъчно добра реклама на страната си като място за инвестиции и привлекателна туристическа цел. Това беше и смисилът на конференцията: да се излезе извън рамките на туристическата борса и да се привлече вниманието на онези, които формират мнението за България в германския парламент. Културният туризъм е централна тема за 2008-ма година Това заявиха от българската агенция по туризъм и намеренията им предизвикаха силен резонас у германските слушатели. Според Анете Фасе, говорителка на социалдемократическата фракция по въпросите на туризма с богатото си културно-историческо наследство България би могла да привлече по-притенциозните и по-платежоспособни туристи: "Ако искате да има туристи от по-висока класа, които са готови да платят повече, би трябвало да правите по-голяма реклама на културните си ценности. Понякога е от полза, ако културния туризъм се комбинира и с обичайната почивка на море. Мисля, че това би било голям шанс за страната Ви." И според Клаус Бремиг, говорител на християндемократическата фракция по въпросите на туризма България не бива да се ограничава само с възможностите, които предлага Черноморието: "Ако трябва да говоря като експерт бих ви препоръчал да се съсредоточите повече върху вътрешността на страната, върху планите, най-вече заради гарантирания сняг през зимния ски-сезон." Препоръките на германските депутати от комисията по туризъм По-силно присъствие в рекламата и по-добри транспортни връзки между България и Германия, това препоръчаха депутатите от комисията по туризъм. Макар и индиректно се чуха и предупреждения за прекалено голямото строителство по Черноморието. Клаус Бремиг, например, припомни тактично за грешките на Гърция и Испания в това отношение. Малко по-директна беше колежката му от социалдемократическата партия Анете Фасе. Тя изброи онова, към което германския турист е особено чувствителен и реагира алергично: наличието на повече бетон вместо зеленина и липсата на пречиствателни станции, които да гарантират чистота на морската вода. Това напомни на старата поговорка: "Казвам ти дъще, сещай се снахо." 05.03.2008
четвъртък, 6 март 2008 г.
Реклама на българския туризъм в Бундестага
Етикети: dw-world.de
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар