петък, 7 март 2008 г.

Интернет - първа "спирка" за новини в САЩ

Интернет - първа "спирка" за новини в САЩ
investor.bg

Интернет е основният източник на новини и информация, смятат 48% от американците, взели участие през февруари в анкета на Zogby International, поръчана от медийния мозъчен тръст iFOCOS. Телевизията е основен източник на новини за 29% от анкетираните, следвана от радиостанциите с 11% и вестниците с 10%. Не е изненадващо, че предпочитанията към онлайн новините са по-изразени сред по-младите. Около 55% от тези на възраст между 18 и 29 години твърдят, че получават най-много новини и информация онлайн, спрямо 35% за тези на възраст над 65 години. Две трети от респондентите казват, че традиционната журналистика е далеч от това, което искат от новините, а 64% не са доволни от качеството на журналистиката в местните си общности. „Предизвикателството пред традиционните новинарски компании е сложно. Те трябва да инвестират в нови продукти и услуги. И го правят. Но също така трябва да инвестират в качество, влияние и въздействие. Трябва да инвестират в журналистика, която променя живота на хората. Това е морално предизвикателство, както и бизнес възможност за този, който може да се изправи пред нея“, казва Андрю Начисън, съосновател на iFOCOS, цитиран от eMarketer.

Няма коментари: